افزایش ریچ در اینستاگرام

بدون دیدگاه

امروزه اینستاگرام محل بزرگی برای انجام تبلیغات اینستاگرام می باشد که کاربران بسیاری از محصولات و خدمات خود از پیج های اینستاگرام استفاده می کنند که یکی از آمار های قابل استناد در  اینستاگرام ریچ می باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی روش های افزایش ریچ در اینستاگرام می پردازیم.و راهکار هایی که توسط خود آژانس تبلیغات نکسوس امتحان شده اند رو بهتون میگیم

معنی ریچ REACH   در اینستاگرام چیست ؟

قبل از اینکه به بحث افزایش ریچ در اینستاگرام بپردازیم ابتدا باید مفهوم و معنی ریچ را بدانیم. در اصل ریچ یعنی تعداد اکانت های که از پست شما بازدید کرده اند که اگر شما به قسمت insight بروید یک عدد را نمایش می دهد که آن عدد میزان بازدید پست ها و محتواهای شما می باشد که افراد از راه های مختلف مانند هشتگ ، استوری ، لوکیشن ، اکسپلور و غیره به پست های شما می رسند . پس بطورکلی می توان گفت که ریچ تعداد افرادی هستند که محتواهای شما را مشاهده کرده اند.

روش های افزایش ریچ در اینستاگرام

از هشتگ های درست استفاده کنید

یکی از روش های افزایش ریچ در اینستاگرام استفاده از هشتگ های مناسب می باشد . چون هشتگ ها هم به مخاطبین کمک می کنند تا محتواهای خود را سریع پیدا کنند و هم به صاحبان پیج کمک می کند تا وضعیت پست ها و محتواهای خود را آنالیز کنند که این هشتگ ها به سه نوع تقسیم می شوند هشتگ های عمومی ، هشتگ های ترند و هشتگ های تخصصی حالا باید ببینیم که کدام هشتگ برای ما مناسب است تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.بهتره که در پست هایی که منتشر میکنید از هر سه نوع هشتگ استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

افزایش ریچ در اینستاگرام
افزایش ریچ در اینستاگرام

زمان را جدی بگیرید

برای افزایش ریچ در اینستاگرام زمان بسیار مهم است یعنی تعداد لایک ها و کامنت های شما بلافاصله بعد از نشر بسیار مهم است . هر چقدر این تعداد بیشتر باشد محتوای شما در اکسپلور قرار می گیرد . پس یکی از موارد مهمی که چگونه پست هایمان به اکسپلور برود همین زمان مناسب نشر آن محتوا می باشد و زمانی که بیشتر فالوورها به صورت آنلاین فعال هستند را شما می توانید به insight  پروفایل پیج خود بروید و اطلاعات لازم را به دست آورید.البته باید به این نکته توجه کنید که فقط با رعایت کردن این نکته نمیتونید ریچ پیج خودتون رو افزایش بدید و اینکه الگوریتم اینستاگرام مدام در حال تغییره اما اگه بخوایم توی یک فرمول ساده این مورد رو بهتون بگم باید محتوای مناسب رو در زمان مناسب منتشر کنید. خیلی ها فقط فکر میکنند باید در زمان مناسب منتشر بشه.برای مثال وقتی یک موضوعی ترند میشه و شما هم متناسب با اون پشتی رو منتشر میکنید به احتمال زیاد بازخورد خوبی میگیرید.

افزایش ریچ در اینستاگرام
افزایش ریچ در اینستاگرام

محتواهای را استفاده کنید که کاربران آن را به اشتراک بگذارند

یکی دیگر از راه های افزایش ریچ در اینستاگرام محتواهای است که کاربران تشویق می شوند از آن استفاده کنند و به اشتراک بگذارند . با این روش یک ارتباط صمیمانه بین شما و مخاطبین ایجاد خواهد شد پس برای اینکه محتواهای شما دیده شود و به اشتراک گذاشته شود باید بهترین محتوا باشد تا در ذهن مخاطب بماند.برای این مورد خیلی مهمه که پرسونای مخاطب خودتون رو بشناسید یعنی بدونید برای چه کسی دارید تولید محتوا میکنید.

افزایش ریچ در اینستاگرام

جنبه اجتماعی اینستاگرام را فراموش نکنید

فضای اجتماعی اینستاگرام در افزایش ریچ تاثیر دارد و باید به لایک ها و حمایت های مخاطبین توجه داشته باشید و با آنها ارتباط برقرار کنید و در پست های خود از آنها صحبت کنید و کامنت بگذارید و از آنها به خاطر فعالیت روی پیج شما تشکر کنید که با همین روش  چگونه پست هایمان به اکسپلور برود را متوجه می شوید.بهترین راه برای این کار استفاده از کال تو اکشن یا دعوت به اقدام در آخر پست های اینستاگرامتون هست.اگر هم فعالیت تخصصی دارید بهتون توصیه میکنم حتما یک اکانت لیندکین برای خودتون بسازید و ساخت اکانت لینکدین رو جدی بگیرید

استوری اینستاگرام

یکی از راه های دیگر افزایش ریچ در اینستاگرام استوری می باشد . استوری باعث می شود که شغل و کسب و کار خود را به مخاطبین معرفی کنید و چون استوری در ردیف اول اکسپلور اینستاگرام قرار دارد امکان دیده شدن بیشتری نسبت به پست های دیگر دارد با این روش استوری گذاشتن هم می فهمید که چگونه پست هایمان به اکسپلور برود.

با اینفلوئنسرها در ارتباط باشید

ارتباط با اینفلئونسرهای اینستاگرام باعث می شود که شما مخاطبین جدیدی پیدا کنید و محصولات شما بازدید بیشتری پیدا می کند و محتواها و پست های شما را بیشتر بازدید می کنند و باعث می شود که برند شما بیشتر معرفی شود و ریچ اینستاگرام شما بالاتر می رود.

از موقعیت جغرافیایی و یا لوکیشن خود استفاده کنید

موقعیت جغرافیایی شما در افزایش ریچ پست ها تاثیر دارد . چون عده زیادی از مخاطبین با استفاده از موقعیت جغرافیایی دنبال محتواها می روند پس موقعیت جغرافیایی برای مخاطبین بسیار مهم است.

سخن پایانی

برای افزایش ریچ در اینستاگرام علاقه مندی ها و محتواهای جالب و مورد توجه مخاطبین را در پیج خود بگذارید و به بهترین شکل ریچ خود را افزایش دهید تا هزاران نفر استوری و محتواهای شما را ببینند و به اشتراک بگذارند به همین منظور شما می توانید با شرکت نکسوس ارتباط و از نحوه اینکه چگونه پست هایمان به اکسپلور برود اطلاع حاصل کنید.

نوشتهٔ پیشین
تبلیغات اینستاگرامی: 10 نکته مهم برای موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست