طراحی گرافیکی

خلاقانه بودن:

شما یک پیام دارید و هزاران راه برای انتقال مفهوم اون پیام پس بهتره که به خلاقانه ترین حالت ممکن این پیام رو به مخاطب انتقال بدید.

کیفیت:

کیفیت اجرای مارو درنمونه کار ها میتونید مقایسه کنید.
بالاترین سطح کیفیت بصری و فنی در اختیار شماست.

کلیشه:

تمامی سعی ما اینه که طراحی گرافیکی شما به دور از کلیشه باشه

برای طراحی هویت بصری لازمه که فرم مربوط به اون رو پر کنید.
برای این منظور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

03135221021
09900663221

وقتی داریم در سطح شهر قدم میزنیم یا رانندگی میکنیم یکی از مواردی که ممکنه توجه ما رو به خودش جلب کنه بیلبورد های تبلیغاتی است. اکثریت اون ها از یک الگو پیروی میکنند یک شعار تبلیغاتی راه های ارتباطی و در نهایتا عکس سفیر برند.اما در این بین کدوم یکی از بیلبورد های تبلیغاتی سطح شهر هست که توجه شما رو جلب میکنه؟ اونایی که شاید از تکنیک تیزینگ  در تبلیغاتشون استفاده کردند موفق تر بودند یعنی سعی کردند در عین رسوندن مفهموم به مخاطب یک حس کنجکاوی رو براش به وجود بیارن و مخاطب رو همراه تبلیغات خودشون بکنند یا یه مدت مد شده بود که بیلبورد هایی که یک طرح سه بعدی داشتند در معرض توجه بودند.

خب سوالی که پیش میاد اینه که ما چه کاری باید انجام بدیم که یک بیلبورد تبلیغاتی مخاطب رو به خودش جذب کنه؟!
اینجا به چند تا نکته اشاره میکنیم که پوستر تبلیغاتی ما باید چه ویژگی هایی داشته باشه.

چرا  طراحی هویت بصری ؟!

یکی از مواردی که کسب و کار ها شاید به اون توجهی نکنند ولی اهمیت بسیاری در برند سازی و تصویر برند یا <<Brand Image >> داره هویت بصری سازمان هست.از کلیت هویت بصری که شامل فرم های سازمانی شما، لوگو، کارت ویزیت، سربرگ ، بگ و…. میشه بگذریم.میرسیم به هویت بصری شما در فضای دیجیتال یعنی شما فکر کن یک شرکت صنعتی هستی که ادعا داری محصولاتی به روز تولید میکنی.اما فونتی که توی سایتت استفاده کردی فونت Arial هست یا مثلا وقتی وارد سوشال مدیا های اون سازمان یا شرکت میشیم میبینیم با گوشی عکس هایی بدون کیفیت با موبایل و بدون قالب گرفته شده.یا یک نمونه عینی مثال بزنم از یک گروه ساختمانی که مشتری اومده بود پیجش رو دیده بود و با اینکه کار های لوکسی میکرد اما نمیتونست اون ها رو درست نمایش بده اکثرا این حس لاکچری بودن رو از برند نمیگرفتند.

امان، امان از این هویت بصری که حتی توی اعتماد مخاطبین خودمون هم تاثیر میزاره.مشتری چند سال پیش اومده بود میگفت تو تو پیج خودت نتونسی قشنگ محتوا بزاری چجوری میخوای پیج منو زیبا جلوه بدی؟ خب جوابی براش نداشتیم با اینکه نمونه کار های خوبی داشتیم اما هویت بصری خوبی نداشتیم.

نتیجه گیری:
مخاطب الان رفتارش فرق کرده ، اول به جای اینکه بیاد مغازه میاد پیج و سایت فروشگاه یا شرکت رو چک میکنه.اگه اونجا نتونی جذبش کنی.برای فروش هم نمیاد مغازه پس اول از همه باید اونجا ویترینی برای مخاطب بچینی که جذاب باشه و بتونه اون رو برای خرید قانع کنه.شما فرض کن مشتری وقتی میاد توی فروشگاه حضوری محصول نیست یا چیدمانش توی ویترین درست نیست( این همون چیدمان پست توی اینستاگرامه) یا اصلا کسی توی مغازه نیست که به سوالاش جواب بده ( این همون استوری ها و استوری هایلایت هاست) خب چی مشه؟ خیلی ساده فروشگاه رو ترک میکنه و به فروشگاه بعدی میره.پس خیلی خیلی به این مورد توجه کنید.

نمونه عکاسی
سایت و سئو در اصفهان
فهرست
Call Now Buttonتماس