آژانس تبلیغاتی در اصفهان

آژانس تبلیغات نکسوس به هدف ایجاد جهش در مسیر رشد کسب و کارها و تغییر کلیشه ها, از سال 1397 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز و به عنوان یک آژانس تبلیغاتی, نسبت به افزایش توانمندی کسب و کارها امید دارد.
درباره ما
نکسوس, در جایگاه یک شرکت تبلیغات اصفهان به صورت تمام خدمات, هر آنچیزی که در مسیر پیشرفت به آن نیاز داشته باشید را به واسطه متخصص ترین نیرو ها در این صنعت در زمینه «تبلیغات» در اختیار شما خواهد گذاشت .
خدمات ما
آنچه در این سال ها به عنوان آژانس تبلیغاتی تخصصی اصفهان اجرا کردیم, فراتر از ادعا های ماست ! ما سالانه بیش از ۳۰ هزار محتوا تولید میکنیم ! بررسی نمونه کار های آژانس تبلیغات نکسوس, مهر تاییدی بر این ادعا هاست ...
نمونه کارها

بهترین آژانس تبلیغاتی اصفهان

جهت مشاوره واطلاعات بیشتر با ما درتماس باشید

آژانس تبلیغاتی اختصاصی اصفهان

نمونه کارها

نمونه کارها ما بهتر از کلمات صحبت می کند!

خدمات شرکت تبلیغاتی اصفهان

ما دوست داریم بدانید چه می کنیم!

ما دقیقا چه کاری میکنیم ؟

آژانس تبلیغات نکسوس, به واسطه مهارت تبلیغاتی با چاشنی خلاقیت و زیبایی، با گروه 20 نفره متخصص خود در زمینه تبلیغات, اعم از عکاسی تبلیغاتی در اصفهان و … متعهد شده است تا با افزایش آگاهی رسانی, اعتماد, ایجاد مسیر های فروش تازه و خلق حس ارزش در کسب و کار ها, انقلابی در کلیشه ها و استاندارد ها رقم بزند و در جایگاه یک آژانس تبلیغاتی در اصفهان, رشد را در تمامی زمینه های کسب و کاری به یک روتین همیشگی تبدیل کند .

طراحی سند استراتژی تبلیغات

جلسه اول مشاوره رایگان

09371273529

info@nexxus.ir

در آژانس تبلیغاتی در اصفهان چگونه کار میکنیم؟

مشغول کار نباش – مولد باش!

01

تدوین استراتژی تبلیغاتی

برای ورود به هر جاده ای ، نیاز به یک نقشه راه است . آژانس ما به واسطه فرایند تحقیق بازار ، بررسی swot ، بررسی 8P بازاریابی و … در قالب تبلیغاتی تخصصی کسب و کار ها ، مسیر راه شمارا تا نقطه مطلوبتان مشخص می کند.

02

تولید محتوای منحصر به صنعت

نقشه راه مشخص است ! در این مرحله نیاز است تا متخصص ترین نیرو ها و اپراتور ها در زمینه تولید محتوایی مناسب کسب و کار وارد عمل شوند و محتوایی مطابق سلیقه و درخور رسانه مدنظر را با عبور از چندین مرحله کنترل کیفیت ، تولید کنند.

03

دیجیتال مارکتینگ ، تیر نهایی !

همه چیز برای اکران در بستر مناسب آماده است ! تیم آنالیز دیجیتال مارکتینگ ، داده های استراتژیک را بررسی نموده و در ادامه فعالیت خود را در بستر هایی همچون سئو ، طراحی سایت ، کمپین تبلیغاتی در اصفهان و سراسر ایران و … ارائه می دهند.

04

تحلیل بازخورد و برنامه قدم بعد 

در این مرحله زمان آن رسیده که تمامی داده های بدست آمده از فعالیت های خود را بررسی و نسبت به کوچکترین نقاط ضعف و قوت خود نیز حساس باشیم تا گام بعدی را محکم تر برداریم و به فراتر از انتظارات مشتری خود برسیم.

نکسوس, از دیدگاه مدیران کسب و کار

آژانس تبلیغات نکسوس, به واسطه چندین سال سابقه درخشان در زمینه تبلیغات کسب و کار ها موفق به جلب توجه نظرات مدیران ارشد صنایع مختلف شده است.

از وبلاگ ما

آخرین اخبار و رویدادها
اجازه دهید ما تجارت شما را بهبود ببخشیم!

آژانس تبلیغاتی نکسوس به واسطه مهارت تبلیغات و شناخت نیاز کسب و کار ها با تکیه بر استراتژی و خلاقیت ، به یک کلنیک تمام خدمات برای کسب و کار ها تبدیل شده !

09900663221

info@nexxus.ir