هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

 

خوب امروز در نکسوس میخوایم بپردازیم به بحث مقوله تبلیغات و هزینه های تبلیغات در شبکه اجتماعی و اینستاگرام  که خیلی اهمیت داره. اینکه هزینه تمام شده تبلیغات در اینستاگرام باید کمتر از سود آن برای شما باشه. یعنی تبلیغات اینستاگرامی که انجام می دهید باید برای شما سود آور باشه ولی این مسئله را باید در درازمدت محاسبه کنیم.

این رو بدونید که تبلیغات فقط به معنی هزینه ی استوری که به پیج های دیگه میگید نیست. تمام هزینه‌های تولید محتوا، زیرساخت، هزینه‌های ادمین اینستاگرام، هزینه‌های استوری یا هر نوع هزینه‌ای که برای شبکه اجتماعی می کنید رو باید جزو هزینه‌های کل شما محاسبه کنیم. به عنوان مثال یک شرکت ماهانه سه و نیم میلیون تومان هزینه زیرساخت تولید محتوا و ادمین شبکه های اجتماعی می کنه و بعد از سه ماه تونسته به یک پیج با حداقل های بازاریابی دست پیدا کنه.

برآرد هزینه تبلیغات در اینستاگرام

حالا تصمیم میگیره که به ۵ پیج تبلیغ یک میلیون تومانی بده و از آنها بازخورد بگیره. به این صورت هزینه تبلیغ برای اون سه میلیون و نیم در سه ماه و ۵ میلیون تومان هزینه تبلیغ می باشد که جمعاً یعنی هشت و نیم میلیون تومان.

حال باید این رو بدونیم که در دراز مدت باید به هر روشی در تبلیغات بتوانیم هشت و نیم یا بیش از هشت و نیم میلیون تومان از تبلیغات سود کنید. دقت داشته باشید که منظور از سود، فقط سود مالی نیست و در برخی مواقع نیاز است تا سود را درصد هایی مانند درصد آگاهی سازی درصد اعتماد افزایش درصد فالوور ریجلاین پرشین دانست .

قبل از شروع تبلیغات بدانید که برای چه تبلیغ می‌کنید؟

نتیجه قبل از شروع تبلیغات بدانید که برای چه تبلیغ می‌کنید و چه هدفی دارید تا هزینه تبلیغات تمام شده برای شما قابل محاسبه باشد. این را بدانید که با هر هزینه ای می توان توی اینستاگرام تبلیغ کرد. ولی مهم آن است تا بدانید چه هدفی از باز خورد تبلیغ دارید؟

هیچ نسخه از پیش تعیین شده ای نیست که مثلاً به شما بگوید سه میلیون خرج تبلیغات اینستاگرام کن و در ازای آن ۵ میلیون تومان بفروش. این نوع تبلیغات دروغ محض است. شما باید در نظر داشته باشید که تبلیغات نیاز به آزمون و خطا داشته و بعد از آزمون و خطا درصد سود و زیان شما مشخص می شود.

 

بیشتر بخوانید : هزینه تیزر تبلیغاتی چقدر است؟

 

محتوای همیشه سبز در اینستاگرام

دقت کنید نکته خیلی مهم این است اگر هزینه ای که برای تبلیغات در حال پردازش، پرداخت میکنید. صرف تولید محتوا و بازاریابی محتوای ارزشمند شود در همان ابتدا شما سود کرده اید.  چرا؟  چون یک محتوا اگر اصولی و با اصول بازاریابی محتوا باشد نه تنها باعث می شود سالیان سال از آن محتوا استفاده کنید و از آن بازخورد بگیرید، بلکه حتی در برخی مواقع نیاز به هزینه برای پروموت کردن یا حتی پخش آن نیست.

محتواهایی در همین گروه تبلیغات نیز وجود دارد که ۳ سال است که برای ما مشتریان متفاوتی را می آورد. به این نوع محتوا محتوای همیشه سبز می گویند.

اگر هزینه ای که انجام می دهید باعث تولید و بازاریابی محتوای ارزشمند و اصولی و حرفه‌ای شود، از همان ابتدا شما در سود هستید. برای اینکه بتوانید به یک محتوای اصولی ارزشمند و با رعایت اصول بازاریابی محتوا دست پیدا کنید، لازم است که یا سالهای سال تجربه تخصص و هزینه  بدهید تا به این امر برسید یا به پیج های  تخصصی آبی یا به گروهها و آژانس‌های تبلیغاتی اعتماد کنید. تا با هزینه بسیار کمتر برای شما محتوایی اصولی، حرفه‌ای و با رعایت اصول بازاریابی محتوا تولید کنند.

این را بدانید که هر حوزه نیاز به متخصص خود را دارد و بهتر از شما در هر حوزه‌ای که تخصص دارید. در همان حوزه به رشد و تعالی خود بشتابید و اموری مانند تبلیغات بازاریابی و فروش را به اهلش واگذار کنید.

درامد از اینستاگرام با تبلیغات هدف مند

درامد از اینستاگرام با تبلیغات هدف مند

تجربه تیم نکسوس در زمینه تبلیغات اینستاگرام

گروه تبلیغات نکسوس با بیش از ۵ سال سابقه درخشان در افزایش فروش به وسیله تکنیک بازاریابی محتوا توانسته است بیش از ۳۰ برند خدمات تولید محتوا و بازاریابی اینستاگرام را ارائه دهد که باعث نتایج درخشانی شده. اگر نیاز دارید تا این نتایج را بازبینی کنید در قسمت خدمات در قسمت استراتژی و مشاوره برخی از آن ها را مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید : چگونه از طریق ادمین پیج اینستاگرام به درآمد زایی برسیم؟

 

مشتریان راضی ما همیشه در صف هستند تا بتوانند رضایت خود را افزایش دهند. بیایید با هم یک داستان تعریف کنیم چالش یکی از مشتریان ما در سال ۹۹  این بود که چگونه از تبلیغات اینستاگرام نتیجه بگیرد و چه هزینه هایی باید انجام دهد.

چالش این مشتری در عدم آگاهی از برند ایشان بود. ایشان یک رستوران با کیفیت با غذاهای خوشمزه داشتند و ما برای این برند در ابتدا آگاهی در نظر گرفتیم و با تیزرهای تبلیغاتی، گرافیک های تبلیغاتی و با هزینه بسیار مقرون به صرفه توانستیم ۵۰ هزار مخاطب را برای پیج ایشان جذب کنیم.

جالب اینجاست که بعد از افزایش درصد های فروش متوجه شدند که بیش از ۱۵ درصد از این اعداد به نرخ تبدیل، تبدیل شده و توانسته است، یکی از ایشان بخرد. بدانید که حتی می‌توان با هزینه‌های کم مانند ۲ میلیون یا ۳ میلیون ولی با زیرساخت اصولی نتایجی بشدت قدرتمند و حرفه‌ای گرفت.

تبلیغات ارزشمند است آن را جدی بگیرید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]
برچسب‌ها: بدون برچسب

4 پاسخ

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *