معرفی تبلیغات ویدیویی

معرفی تبلیغات ویدیویی

امروزه تبلیغات ویدیویی یک روش بسیار موثر برای جلب توجه مشتریان و جذب مخاطبین می باشد که از طریق ویدیو ارتباط بین مخاطب و شما به وجود می آید که در هر زمان یا مکان مناسب می توانید به مخاطب خود دسترسی پیدا کنید و از محصول خود تبلیغ کنید به همین منظور ما در این مقاله به بررسی معرفی تبلیغات ویدیویی می پردازیم.

تبلیغات ویدیویی چیست ؟

برای معرفی تبلیغات ویدیویی باید خاطر نشان کرد که این تبلیغات یک نوع ابزار تبلیغات دیجیتال آسان است که پیام شما را به مخاطب می رساند و یک احساس اطمینان و اعتماد برای مخاطب ایجاد می کند و بسته به نیاز مخاطب این تبلیغات دارای انواع مختلفی می باشد.

انواع مدل های تبلیغات ویدیویی

برای معرفی تبلیغات ویدیویی باید گفت که این تبلیغات هم مانند دیگر تبلیغات مدل های مختلفی دارد که تنها تفاوت آنها نوع محتوا می باشد که محتواها تبلیغ متنی نیست بلکه ویدیویی است .

تبلیغات cpv  یا cost per video

این نوع تبلیغات به ازای پرداخت هزینه به ازای یک بازدید کننده است یعنی وقتی که بازدید کننده ها ویدیو شما را مشاهده کردند تبلیغ کننده باید مبلغی را هزینه کند که این مدل تبلیغ برای افزایش آگاهی از برند و محصول شما بسیار مهم می باشد.

تبلیغات cpi  یاcost per install

یک نوع دیگر برای معرفی تبلیغات ویدیویی تبلیغات cpi  می باشد که به ازای هر یک نصب برای اپلیکیشن خود مبلغی را دریافت می کند.

تبلیغات کلیکی cpc   یاcost per click

این نوع تبلیغات به ازای هر کلیکی که می خورد تبلیغ دهنده هزینه پرداخت می کند که بهترین مدل تبلیغات برای افزایش ترافیک در سایت ها می باشد .

تبلیغات ویدیویی خطی

برای معرفی تبلیغات ویدیویی به بررسی تبلیغات ویدیویی خطی می پردازیم که یکی از انواع تبلیغات می باشد که شامل Pre Roll , Mid Roll , Post Roll  می باشد که این تبلیغات در اول ، وسط و آخر یک کلیپ تبلیغات دیجیتال قرار می گیرد و مدت آن ۵ الی ۱۰ ثانیه است.

در نوع Pre Roll  در ابتدا کلیپ با تاخیر شروع می شود و در Mid Roll این نوع تبلیغات مانند آگهی در وسط برنامه نمایش داده می شود و در Post Roll بعد از اتمام برنامه ها این تبلیغات نشان داده می شود و می توان گفت که Pre Roll   نسبت به دو مدل دیگر کاربرد بیشتری دارد .

تبلیغات ویدیویی غیر خطی

یکی دیگر از انواع معرفی تبلیغات ویدیویی ویدیوی غیر خطی است که این نوع تبلیغات دیجیتال قسمتی از ویدیو را شامل می شود و هنگامی که کاربر یا مخاطب روی کلیپ کلیک می کند متوقف می شود و دوباره نمایش داده می شود که به آن pause menu  می گویند.

تبلیغات ویدیوییoverlay

این نوع تبلیغات هم برای معرفی برند و یا محصول به مخاطب بسیار اثرگذار است البته در این مدل زیر نویس ها ، کپشن در ویدیو ممکن است نشان داده نشود.

تبلیغات ویدیوییNon overlay

این نوع تبلیغات دیجیتال هم بر عکس تبلیغات بالا با play کردن ویدیو پخش می شود و باعث ایجاد Engaggement بالا با مخاطب می شود و همه قسمت های ویدیو نشان داده می شود.

مزایای استفاده از تبلیغات ویدیویی

در معرفی تبلیغات ویدیویی ویدیو راحت ترین و بهترین وسیله برای انتقال پیام به افراد می باشد که اکثر کسب و کارها از این تبلیغات استفاده می کند که این تبلیغات باعث فروش محصول به مشتری می شود.

تبلیغات ویدیویی اعتماد سازی می کند

این نوع تبلیغات باعث اعتماد مخاطب و مشتری می شود. یک ارتباط طولانی با آن برقرار می کنید و اکثر مشتریان با دیدن ویدیوهای معرفی محصول به خرید آن اقدام می کنند . قرار دادن این ویدیوها در سایت ها باعث می شود که کاربر مخاطب مدت طولانی در سایت قرار داشته باشد و این یک فاکتور مهم برای سئوی گوگل می شود.

تبلیغات ویدیویی اشتراک گذاری را بالا می برد

در صورتی که برای معرفی تبلیغات ویدیویی یک محصول ویدیو خسته کننده نباشد  افراد تمایل زیادی پیدا می کنند که آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و یک ابزار مناسب در زمینه محتوای آموزشی می باشد و حس اعتماد مخاطب را بالا می برد.

سخن پایانی

در معرفی تبلیغات ویدیویی میزان درگیری مخاطب با تبلیغات دیجیتال بیشتر و کلیک ها افزایش و مخاطبان بیشتر می شود و تعداد اشتراک گذاری این ویدیوها در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم بیشتر می شود به همین منظور شما می توانید با شرکت نکسوس ارتباط و از نحوه سفارش این تبلیغات دیجیتال ویدیویی اطلاع حاصل کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب‌ها: بدون برچسب

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *