نمونه تیزرهای تبلیغاتی موفق

فقط یک نمونه تیزر تبلیغاتی میخوام

 

همون طور که گفتیم تیزر تبلیغاتی حکم شناسنامه کسب و کار شما را دارد. اما با مکمل هایی که دارد قابل رشد می‌شود. به عنوان مثال شما دارای کارخانه مصنوعات چوبی هستید و حتی سالهاست که فروش خوبی دارید. نمونه تیزر تبلیغاتی میتواند به شما کمک کند، دیده شوید و حتی افراد زیادی رو به طرف شما جذب میکند.

حالا تصور کنید شما یک معلم هستید .باید بگم همون‌طور که قسمت اول گفتم باید مکمل هایی همراه با نمونه تیزر تبلیغاتی داشته باشید. به عنوان مثال دیجیتال مارکتینگ و فعالیت توی فضای مجازی، خب شما تیزر تبلیغاتی به دردتون نمیخوره چون باید پیوسته ویدیو های تبلیغاتی بسازید تا بتونید خیلی راحت وایرال بشید و بازدید از پیج کارتون بیشتر بشه.

پس باید گفت نمونه تیزر تبلیغاتی به تنهایی قابلیت تاثیر گذاریش خیلی کمتر میشه.

زیر ساخت لازم قبل از ساخت نمونه تیزر تبلیغاتی

زیر ساخت لازم قبل از ساخت نمونه تیزر تبلیغاتی

 

زیر ساخت های لازم قبل از ساخت تیزر تبلیغاتی

یک روز یکی از آشناهای من که توی کار ابزار های دیجیتال بود، از ما  خواست براش یک تیزر تبلیغاتی بسازیم. اما صفحه آنلاین کار اون اصلا مناسب پخش تیزر تبلیغاتی نبود.

چون  تاثیر فروش بی نهایت  تنها از طریق تیزر تبلیغاتی  که اصن هم کار راحتی نیست رو به چشم دیده بود. اما کسب و کار اون هیچ زیر ساختی (حداقل های ممکن برای تبلیغات ) برای حتی کوچک ترین تبلیغات هم نداشت. حتی فرصت صحبت کردن با مشاوران ما رو هم نمی‌داد. پس از امضای تعهد نامه که شرکت ما هیچ ضمانتی در قبال تأثیر گزاری تیزر تبلیغاتی ندارد . این تیزر تبلیغاتی ساخته شد اما بی ثمر ماند، چون طبق گفته های گذشته تیزر تبلیغاتی ساخته شده برای این کسب و کار هیچ مکملی و حتی حداقل های نیاز تیزر تبلیغاتی را نداشت.

 

بیشتر بخوانید : تیزر تبلیغاتی چیست ؟ چرا باید تیزر تبلیغاتی بسازیم؟

 

پس به این نتیجه میرسیم که قبل از ساخت تیزر تبلیغاتی زیر ساخت های کسب و کار و حتی مانور روی آنها رو تعمیر کنیم.

و بعد به سراغ ساخت نمونه تیزر تبلیغاتی برویم. هیچ وقت نباید به کار های تکی اکتفا کنیم حتی کار های از جمله مدیریت صفحه های مجازی یا فقط عکس های تبلیغاتی ، البته بازدهی صد در صد  از  پکیج کامل تبلیغاتی خیلی زیاده اما  ممکنه کسب و کاری بیشتر  نیاز به عکس تبلیغاتی داشته باشه اما مکمل اون یعنی دیجیتال مارکتینگ هم باید برای پخش به موقع اون همکاری داشته باشه تا تاثیر عکس تبلیغاتی را چند برابر کنه.

یا هر فعالیتی که مربوط به ساخت فعالیت های تبلیغاتی می‌باشد. قطعا به مکمل نیاز دارد. همه ی این ها بازتاب صبر و بردباری شمادر مراحل  تبلیغات است. زیرا تبلیغات مانند یکی از دوره درمانی هاییست که برای بهبود کسب و کارتون لازمه .و یکی از ویتامین های خیلی مهم این دوره که باید طی زمان های مشخص تزریق بشه (تیزر تبلیغاتی) است.

نمونه تیزر تبلیغاتی موفق

نمونه تیزر تبلیغاتی موفق

 

درکل تیزر تبلیغاتی یک تکنیک خاص برای معرفی محصول و خدمات در رسانه های دیجیتال است و اگر در این رسانه های دیجیتال پخش نشوند هیچ تاثیری نخواهند داشت. چون هیچ کس نمی‌تواند آن را ببیند و تاثیر دلخواه را از تیزر تبلیغاتی بگیره .حالا شما هرچقدر سناریو تیزر را با استراتژی بچینی، خلاقیت به خرج بدی ،اگر نحوه اجرا ی درستی نداشته باشی موفق نخواهی شد یا اگر از دید دیگری به آن نگاه کنیم. شما اجرای خوبی هم داشته باشید اما زیر ساخت و حداقل های مناسبی نداشته باشید هم تا حدودی پیش خواهید رفت اما هر چند ریز ولی همین باگ باعث جلو گیری از موفقیت تیزر تبلیغاتی شما میشه. گاهی یک تیزر دارای یک پیام و گاهی دارای چند پیام است. پس با کمک مکمل های تیزر تبلیغاتی زیر ساخت های قوی برای خودبسازید تا دارای پیام های بیشتری در نمونه تیزر تبلیغاتی خود شوید.

 

بیشتر بخوانید : ساخت تیزر تبلیغاتی را با کمک چه کسانی انجام دهیم و در کجاها پخش کنیم ؟

 

لازم به ذکر است که شما در دنیایی هستید که رقابت بین برند ها بینهایت زیاد است و برندی برنده است که پیام های تبلیغاتی خیلی زیادی را به مخاطب های خود ارائه دهد و بهترین و بی رقیب ترین ارسال کننده پیام تاثیر گذار به مخاطب های خاص و عام شما تیزر تبلیغاتی است. چون فقط با چشم مخاطبان کار ندارد بلکه با احساسات آنها بازی میکند. لازم به ذکر است که تیزر تبلیغاتی مخاطب هارا فریب نمیدهد بلکه باعث شو آپ شدن کار شما می شود. یعنی کاری که شما می کنید رو به صورت پر رنگ به مخاطب ها نشان میدهد و آنها رو با ایده و استراتژی قوی تر میکند .

پس یکی از اهداف ساخت تیزر تبلیغاتی  انتقال پیام است. برای مثال پیام تیزر تبلیغاتی یک فرش چی میتونه باشه :

1.کارایی محصول شما

2.زیبایی محصول شما

3.و حتی رنگ محصول شما

به خاطر داشته باشید برای نشان دادن پیام حتما نباید خصوصیت خاصی داشته باشد. حتی رنگ آن محصول هم جزو مزیت های رقابتی محسوب می شود .

تکنیک هایی برای تیزر تبلیغاتی موفق

تکنیک هایی برای تیزر تبلیغاتی موفق

 

چون باید پیامی برای آن داشت. چون باز هم تاکید میکنم با احساسات افراد سر و کار داریم. پس باید هم به صورت خود آگاه و هم به صورت ناخودآگاه با افراد  از طریق تیزر تبلیغاتی ارتباط برقرار کنیم . این طور افرادی که میگویند (من فقط تیزر تبلیغاتی رو میخوام )و توجهی به زیر ساخت های خود ندارند. وقتی مبلغ ساخت تیزر تبلیغاتی را میشنوند با وعده اینکه راجع به آن فکر میکنند شما را ترک میکنند. چون ارزشی برای تبلیغات خود ندارند. و از همان ابتدا خود را با اینکه هیچ تاثیری نخواهند دید قانع میکنند . همیشه میتوان با صبر و بردباری به نتیجه دلخواه برسیم .

در صورت نیاز به کمک می توانید از مشاوره های رایگان پلتفرم تبلیغات و بازاریابی نکسوس ازشماره  09900663221 استفاده فرمایید.

اگر می‌خواهید برخی از نتایج به دست آمده مشتریان ما را مشاهده کنید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *