تفاوت تبلیغات سنتی با تبلیغات دیجیتال

تفاوت تبلیغات سنتی با تبلیغات دیجیتال

تبلیغات یکی از بهترین روش ها برای کسب و کارها می باشد که به صورت سنتی و دیجیتال انجام می شود که این دو نوع تبلیغات تفاوت بسیاری با هم دارند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تفاوت تبلیغات سنتی با تبلیغات دیجیتال می پردازیم.

تبلیغات سنتی چیست ؟

یکی از تفاوت تبلیغات سنتی با تبلیغات دیجیتال این است که در قدیم قبل از اینکه اینترنت به وجود آید تبلیغات به صورت سنتی انجام می گرفت یعنی اینکه اکثر تبلیغات از طریق تراکت و بیلبوردها و روزنامه ها بود ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی تبلیغات به روش های مدرن مانند   شبکه های اجتماعی ، ایمیل ، پیامک و غیره  انجام می شود.

تبلیغات دیجیتال چیست ؟

در تفاوت تبلیغات سنتی با تبلیغات دیجیتال می توان گفت که در تبلیغات دیجیتال از طریق ایمیل ، موبایل ، صفحه های مجازی و اینترنت ویا ابزارهای دیجیتال سریع انجام می گیرد و به علت اینکه در هزینه ها و زمان صرفه جویی شود بسیاری از بازاریابان از این نوع تبلیغات استقبال کرده اند چون خیلی سریع می توانند مشتریان را به سوی محصولات خود جذب کنند‌.

تفاوت بین تبلیغات سنتی و دیجیتال

تفاوت بین تبلیغات سنتی و دیجیتال بسیار است . در تبلیغات سنتی فقط یک سری اطلاعات جمع آوری می شود و از نظر مالی برای کسب و کارها به صرفه نیست مثلا قیمت بیلبوردها و بنرها سرسام آور است  ولی امروزه از طریق رسانه های اجتماعی ، کمپین های تبلیغاتی که ترکیبی از تبلیغات سنتی و تبلیغات دیجیتال می باشد این نوع تبلیغات راه اندازی شده است که افراد را برای خرید و فروش تشویق می کند اکنون چند مورد از این تفاوت ها را بیان می کنیم :

زمان

یکی از مهمترین تفاوت ها زمان می باشد. در تبلیغات سنتی تراکت پخش کردن درب منازل و چسباندن آن بسیار وقت گیر و زمان بر می باشد ولی بر عکس در تبلیغات دیجیتال با یک کلیک شما تبلیغ خود را به هر صورتی و به هر شکلی که بخواهید در کوتاهترین زمان انجام می دهید.

هزینه

یکی دیگر از مهمترین تفاوت تبلیغات سنتی با تبلیغات دیجیتال هزینه آن می باشد . اگر تبلیغات خود را به صورت سنتی مثلا با بیلبوردها به مردم نشان دهید و یا حتی بنر در شهر نصب کنید مشکل در هزینه آن نسبت به بازدهی که دارد می باشد در صورتی که شما می توانید این بنر را از طریق ایمیل به دیگران ارسال کنید و این روش که یک نوع تبلیغات دیجیتالی است به صورت هزینه کمتر و انتقال سریعتر و بازده بیشتر دارد.

نظرسنجی

نظر سنجی هم بسیار مهم است که می توان این نظرسنجی را به صورت حضوری و یا با یک پیامک میزان رضایت و نظر سنجی خود را مشتریان از محصول شما اعلام کنند  که در روش اول بسیار وقت گیر است ولی در روش دوم یعنی پیامک بسیار مناسب تر و کم هزینه تر و ساده تر است و با پیشرفت نرم افزارهای مختلف میزان رضایت مشتریان را می توان جلب کرد‌.

اعتماد

اعتماد هم یکی دیگر از تفاوت تبلیغات سنتی با تبلیغات دیجیتال می باشد که اعتماد باعث جلب مشتری می شود . هر شرکت و یا نهادی فعالیتش بستگی به میزان اعتماد مشتریان آن شرکت می باشد که در این مورد تبلیغات سنتی بهتر از تبلیغات دیجیتال عمل کرده است البته امروزه نماد الکترونیکی هم باعث اعتماد مشتریان می باشد.

مقایسه هزینه تبلیغات سنتی با دیجیتال

قیمت تبلیغات سنتی بسیار بالاتر از دیجیتال می باشد ولی راه اندازی کمپین های تبلیغاتی بسیار به صرفه تر می باشد و به همین علت است که بیشترین کسب و کارها از این نوع تبلیغات برای محصولات خود استفاده می کنند . پس با انتخاب درست از تبلیغات سنتی و ترکیب آن با تبلیغات دیجیتال می توان با هزینه ای مناسب ارتباط بیشتری با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید به همین منظور شما می توانید برای اطلاع از هزینه این نوع تبلیغات به سایت شرکت نکسوس مراجعه کنید و قیمت ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

امروزه تفاوت تبلیغات سنتی با تبلیغات دیجیتال زیاد است چون بسیاری از مصرف کنندگان و مشتریان اطلاعات لازم از محصولات را از منابع مختلف مانند اینترنت و رسانه های اجتماعی به دست می آورند و حضور بسیار زیادی در اینترنت دارند به همین منظور شما می توانید با شرکت نکسوس ارتباط و از نحوه سفارش تبلیغات دیجیتال اطلاع حاصل کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *