افزایش ریچ در اینستاگرام

افزایش ریچ در اینستاگرام

امروزه اینستاگرام محل بزرگی برای انجام تبلیغات می باشد که کاربران بسیاری از محصولات و خدمات خود از پیج های اینستاگرام استفاده می کنند که یکی از سرویس های اینستاگرام ریچ می باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی افزایش ریچ در اینستاگرام می پردازیم.

معنی ریچ REACH   در اینستاگرام چیست ؟

قبل از اینکه به بحث افزایش ریچ در اینستاگرام بپردازیم ابتدا باید مفهوم و معنی ریچ را بدانیم. در اصل ریچ یعنی تعداد اکانت های که از پست شما بازدید کرده اند که اگر شما به قسمت insight بروید یک عدد را نمایش می دهد که آن عدد میزان بازدید پست ها و محتواهای شما می باشد که افراد از راه های مختلف مانند هشتگ ، استوری ، لوکیشن ، اکسپلور و غیره به پست های شما می رسند . پس بطورکلی می توان گفت که ریچ تعداد افرادی هستند که محتواهای شما را مشاهده کرده اند.

روش های افزایش ریچ در اینستاگرام

از هشتگ های درست استفاده کنید

یکی از روش های افزایش ریچ در اینستاگرام استفاده از هشتگ های مناسب می باشد . چون هشتگ ها هم به مخاطبین کمک می کنند تا محتواهای خود را سریع پیدا کنند و هم به صاحبان پیج کمک می کند تا وضعیت پست ها و محتواهای خود را آنالیز کنند که این هشتگ ها به سه نوع تقسیم می شوند هشتگ های عمومی ، هشتگ های ترند و هشتگ های تخصصی حالا باید ببینیم که کدام هشتگ برای ما مناسب است تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

زمان را جدی بگیرید

برای افزایش ریچ در اینستاگرام زمان بسیار مهم است یعنی تعداد لایک ها و کامنت های شما بلافاصله بعد از نشر بسیار مهم است . هر چقدر این تعداد بیشتر باشد محتوای شما در اکسپلور قرار می گیرد . پس یکی از موارد مهمی که چگونه پست هایمان به اکسپلور برود همین زمان مناسب نشر آن محتوا می باشد و زمانی که بیشتر فالوورها به صورت آنلاین فعال هستند را شما می توانید به insight  پروفایل پیج خود بروید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

محتواهای را استفاده کنید که کاربران آن را به اشتراک بگذارند

یکی دیگر از راه های افزایش ریچ در اینستاگرام محتواهای است که کاربران تشویق می شوند از آن استفاده کنند و به اشتراک بگذارند . با این روش یک ارتباط صمیمانه بین شما و مخاطبین ایجاد خواهد شد پس برای اینکه محتواهای شما دیده شود و به اشتراک گذاشته شود باید بهترین محتوا باشد تا در ذهن مخاطب بماند.

جنبه اجتماعی اینستاگرام را فراموش نکنید

فضای اجتماعی اینستاگرام در افزایش ریچ تاثیر دارد و باید به لایک ها و حمایت های مخاطبین توجه داشته باشید و با آنها ارتباط برقرار کنید و در پست های خود از آنها صحبت کنید و کامنت بگذارید و از آنها به خاطر فعالیت روی پیج شما تشکر کنید که با همین روش  چگونه پست هایمان به اکسپلور برود را متوجه می شوید.

استوری اینستاگرام

یکی از راه های دیگر افزایش ریچ در اینستاگرام استوری می باشد . استوری باعث می شود که شغل و کسب و کار خود را به مخاطبین معرفی کنید و چون استوری در ردیف اول اکسپلور اینستاگرام قرار دارد امکان دیده شدن بیشتری نسبت به پست های دیگر دارد با این روش استوری گذاشتن هم می فهمید که چگونه پست هایمان به اکسپلور برود.

با اینفلوئنسرها در ارتباط باشید

ارتباط با اینفلئونسرهای اینستاگرام باعث می شود که شما مخاطبین جدیدی پیدا کنید و محصولات شما بازدید بیشتری پیدا می کند و محتواها و پست های شما را بیشتر بازدید می کنند و باعث می شود که برند شما بیشتر معرفی شود و ریچ اینستاگرام شما بالاتر می رود.

از موقعیت جغرافیایی و یا لوکیشن خود استفاده کنید

موقعیت جغرافیایی شما در افزایش ریچ پست ها تاثیر دارد . چون عده زیادی از مخاطبین با استفاده از موقعیت جغرافیایی دنبال محتواها می روند پس موقعیت جغرافیایی برای مخاطبین بسیار مهم است.

سخن پایانی

برای افزایش ریچ در اینستاگرام علاقه مندی ها و محتواهای جالب و مورد توجه مخاطبین را در پیج خود بگذارید و به بهترین شکل ریچ خود را افزایش دهید تا هزاران نفر استوری و محتواهای شما را ببینند و به اشتراک بگذارند به همین منظور شما می توانید با شرکت نکسوس ارتباط و از نحوه اینکه چگونه پست هایمان به اکسپلور برود اطلاع حاصل کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *